Müstəqil.az informasiya agentliyi  xəbər verir ki,

Salyan rayonunda 13 yaşlı yeniyetmə hamamda yanıq xəsarətləri alıb.

Musteqil.az-ın məlumatına görə, hadisə Salyan şəhəri ərazisində qeydə alınıb.

Belə ki, Salyan şəhər sakini, 2009-cu il təvəllüdlü Ə. Manafov hamamda su qızdırıcının partlaması nəticəsində yanıq xəsarətləri alıb.

Yaralı rayon xəstəxanasına gətirilib. Faktla bağlı araşdırma aparılır.



You must enable Javascript on your browser for the site to work optimally and display sections completely.


//dooloust.net/4/5013541